Zarządzanie logistyką - aktualne problemy i wyzwania
Maciej Bielecki, Barbara Galińska, Anna Walaszczyk
ISBN 978-83-7283-952-7
Format B-5, oprawa miękka, s. 133
Data wydania: 2019
Maciej Bielecki, Barbara Galińska, Anna Walaszczyk
ISBN 978-83-7283-952-7
Format B-5, oprawa miękka, s. 133
Data wydania: 2019
Anita Fajczak-Kowalska, Anna Misztal
ISBN 978-83-66287-59-4
Format B-5, oprawa twarda, s. 113
Prezentowane opracowanie poświęcone jest wybranym zagadnieniom związanym ze zrównoważonym rozwojem i rolą zielonych technologii informacyjnych w jego kształtowaniu. Wpisuje się ono w nurt analiz dotyczących zarządzania współczesną, otwartą organizacją, dla której ekologia jest jednym z podstawowych elementów rozwoju, a technologie IT są narzędziem ją wspierającym. Autorki podjęły próbę omówienia materii szczególnie istotnej z punktu widzenia ekonomii i informatyki. Zaprezentowane metody, narzędzia i technologie dotyczą wybranych zagadnień bardzo szerokiej i ciągle ewoluującej problematyki.
Publikacja adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym przede wszystkim do młodzieży akademickiej kierunków ekonomicznych, zarządzania i ochrony środowiska naturalnego, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką. Opracowanie może stanowić kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstw w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. W tym znaczeniu książka ma charakter podręcznika akademickiego.
Data wydania: 2020
Witold Luciński, Andrzej Marcinkowski
ISBN: 978-83-7283-981-7
Format B-5, oprawa miękka, s.167
Wydanie: 2018
Marianna Greta, Jacek Otto
ISBN: 978-83-7283-963-3
Format B-5, oprawa miękka, s.189
Data wydania: 2019
Katarzyna Szymańska
ISBN 978-83-66741-82-9
Format B-5, oprawa miękka, s. 258
Data wydania: 2023
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, złożona jest z czterech rozdziałów (dwóch o charakterze teoretycznym i dwóch empirycznych) oraz wniosków.
W rozdziale pierwszym omówiono istotę funkcjonowania przedsiębiorstw w erze IR 4.0, koncentrując się na jej założeniach i wyzwaniach, z którymi muszą radzić sobie współcześni zarządzający.
W rozdziale drugim przedstawiono główne wymiary: otwartość na przestrzeń, otwartość na innowacje.
Rozdział trzeci przedstawia podstawy metodyczne podjętych badań.
Rozdział czwarty omawia wyniki badań empirycznych.